Nieuws

Positieve ontwikkeling voor Van Boxtel hoorwinkels

06-06-2017
Om de omzetgroei te realiseren heeft Van Boxtel bezuinigen en een stevige efficiëntieslag in de hoorwinkels doorgevoerd. Hierbij is de kwaliteit van de dienstverlening ook nog eens toegenomen. Ondanks de daling van de afgelopen maanden in de totale hoortoestellenmarkt ten opzichte van vorig jaar (-9%), weet het bedrijf een flinke groei door te maken.

Eerdere nieuwsberichten

  • Nieuw concept Van Boxtel hoorwinkels

    31-05-2017
    De winkels in Culemborg en Venlo zijn inmiddels geopend in de nieuwe huisstijl. De winkels ogen eigentijds. De ramen zijn uitnodigend groot, de blauwe kleur verwijst naar deskundigheid
  • Actie-gehoorbescherming

    26-05-2017
    Van Boxtel adviseert muziekfestivalbezoekers altijd gehoorbescherming te dragen. Zo wordt het gehoor beschermd, kunnen gebruikers nog steeds optimaal van muziek genieten, en kun je op normaal volume praten. 
  • Winnaars van Van Boxtel draagt bij

    14-09-2016
     ‘Van Boxtel draagt bij’ is een initiatief waarbij wij als hoorspecialist een financiële bijdrage bieden aan sympathieke acties, initiatieven en projecten voor senioren in Noord-Holland. Uit ruim 38 inzendingen heeft de jury 7 winnende ideeën gekozen die gerealiseerd gaan worden.
  • Van Boxtel hoorwinkels zoekt buurtinitiatieven Noord-Holland

    04-05-2016
    Van Boxtel hoorwinkels start deze week in Noord-Holland met een grootschalige actie om senioren in diverse gemeenten te trakteren. Wij roepen buurtverenigingen, zorginstellingen zoals bejaarden- en verpleeghuizen en andere instanties waar senioren bij betrokken zijn op om initiatieven in te zenden.
  • Kwart van jongeren hecht weinig waarde aan bescherming gehoor

    31-03-2016
    Piepende oren na een avondje feesten of een dagje festival; iedereen heeft er wel een keer last van gehad. Dat de langdurige blootstelling aan luide muziek tijdens zo’n feestje of festival hiervan de oorzaak is, raakt steeds meer algemeen bekend. Toch neemt een kwart van de jongeren tussen de 18 en 24 jaar dit risico maar matig serieus. Het merendeel van de jongeren (58%) neemt zelfs nooit oordoppen mee naar concerten, festivals of feesten. Slechts 12% heeft ze altijd bij zich. Dit blijkt uit onderzoek onder ruim 1.000 Nederlanders*.
  • Akkoord bereikt voor nieuw klantervaringsonderzoek hoorzorg

    11-03-2016
    Patiëntenverenigingen, audicienbedrijven en zorgverzekeraars hebben op 11 februari jl. besloten om gezamenlijk een nieuwe methode te ontwikkelen waarmee ervaringen van slechthorenden over hun audicien en hun hoortoestellen verzameld worden.
  • Wat zeg je? Waardevolle tips om het kerstdiner écht bij te wonen

    11-12-2015
    Het winterse weer is in aantocht, de dagen worden korter en Kerstmis komt dichterbij. Kerstdiners worden voorbereid en iedereen kijkt uit naar een gezellige avond tafelen. Voor mensen met gehoorverlies kan het kerstdiner echter een flink obstakel zijn. Zij kunnen gesprekken vaak lastig volgen en zo’n avond kan dan erg vermoeiend zijn. Hoe kun je er nu voor zorgen dat je slechthorende oma, vader of tante ook een geslaagde avond heeft met de familie? Wij zetten een aantal tips op een rijtje voor een geslaagd kerstdiner met gasten die gehoorverlies ervaren.
  • Winnaars bekend actie Van Boxtel draagt bij

    02-12-2015
     ‘Van Boxtel draagt bij’ is een initiatief waarbij wij als hoorspecialist een financiële bijdrage bieden aan sympathieke acties, initiatieven en projecten voor senioren in Noord-Brabant. Uit ruim 65 inzendingen heeft de jury 10 winnende ideeën gekozen die gerealiseerd gaan worden.
  • Festivalbezoekers zonder oordoppen hebben vijf keer zoveel kans op gehoorverlies

    12-10-2015
    Het risico op tijdelijk gehoorverlies na het bezoeken van een muziekfestival kan worden verlaagd door het dragen van oordoppen. Dat concluderen onderzoekers van het UMC Utrecht die een onderzoek uitvoerden tijdens een buitenfestival in Amsterdam, in samenwerking met Van Boxtel hoorwinkels, MTV Benelux en Oticon Medical.
 

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

  • *
    Naam is verplicht
     
  • *
    E-mail is verplicht Dit is geen geldig e-mailadres
     
Meld aan