Nazorg en service

Vanaf het eerste moment dat u met ons in aanraking komt staat service op de eerste plaats. Dit blijft zo gedurende het hele traject van hoormeting, advies en aanmeting. Zodra u start met het dragen van een hoortoestel begint de periode van nazorg. We blijven met u in contact om er zeker van te zijn dat uw hooroplossing naar tevredenheid blijft werken.

  • When_it_occured_250x250

    Periodieke controle

    Na aanschaf van uw hoortoestel worden uw gehoor en uw toestellen jaarlijks gecontroleerd en zo nodig bijgesteld.

  • Service uur in de winkel

    Service-uur in de winkel

    Veel van onze winkels hebben een dagelijks servicemoment voor de meest voorkomende vragen of problemen.

Aanhef
Aanhef
*
*
*
*
*
van-boxtel-map

Met 58 winkels
altijd een audicien in de buurt

Zoek een winkel

COVID-19

Tot nader order zijn onze winkels alleen op afspraak geopend.

Daarbij kunnen openingstijden afwijken van de gebruikelijke tijden. Bekijk de actuele openingstijden op de winkelpagina.

Lees hier meer over onze maatregelen rondom het Coronavirus en wat deze voor u betekenen.