Wij zijn geopend

Wij hebben onze dienstverlening hervat volgens het Protocol Veilige Hoorzorg. Daarbij zijn wij op afspraak geopend op onze reguliere openingstijden. Lees hier meer over hoe we zorgen voor een veilig bezoek aan onze winkels.

Service op afstand

Ook op afstand kunnen we u van dienst zijn. Ga naar onze service pagina om verbruiksartikelen te bestellen, een vraag te stellen aan onze audiciens of instructievideo's te bekijken.

 

Naar de service pagina  Verbruiksartikelen bestellen

Uw gehoor en veiligheid hebben onze prioriteit

Onze medewerkers laten uw bezoek veilig en comfortabel verlopen. Onze winkels zijn geopend, wel werken wij uitsluitend op afspraak.

  • Wij werken via de instructies van het RIVM en de overheid

  • Alle klanten worden telefonisch gescreend op symptomen van Covid-19

  • Er is een beperkt aantal klanten toegestaan in de winkel

  • Onze medewerkers wassen hun handen voor én na iedere klant

  • Ook onze apparatuur wordt voor én na elke klant gereinigd

  • Onze audiciens dragen persoonlijke beschermingsmiddelen

Onze winkels zijn geopend, we helpen u graag

  • Samen kijken we naar de beste oplossing voor uw vragen en (hoor)problemen. Wilt u een gehoortest inplannen of één van onze audiciens spreken, u mag ons altijd bellen via 088–52 52 052.

  • Momenteel hebben we veel aanvragen van klanten voor een afspraak, daarnaast worden veel geannuleerde afspraken opnieuw ingepland. Wij doen ons best om zo snel mogelijk uw afspraak in te plannen.

 

Maak een afspraak

false
false

Van Boxtel hoorwinkels staat voor u klaar

  • Juist nu, in deze tijd van 1,5 meter afstand is het nog belangrijker dat iedereen goed kan horen. Alleen op die manier kunt u alle belangrijke informatie en maatregelen goed meekrijgen. Ook het verstaan van uw dierbaren, op 1,5 meter afstand of via de telefoon, is van groot belang voor uw welzijn. En dat is precies de reden dat wij ‘gewoon’ voor u klaarstaan.

  • We willen u de beste hoorzorg bieden, binnen de huidige veiligheidsmaatregelen. We zorgen ervoor dat onze winkels een veilige plek zijn, zowel voor u als voor onze medewerkers. Zo kunnen we onze klanten voorzien van de service die ze van ons gewend zijn, alleen dan in een nieuw, tijdelijk jasje.


Service op afstand – vanuit de comfort van uw eigen huis

  • Instructievideo’s
    Bekijk onze video’s met uitleg over het vervangen van batterijen, domes en filters. Of bekijk video’s waarin wordt uitgelegd hoe u uw toestel reinigt of verbind met andere apparaten.

  • Verbruiksartikelen bestellen
    Batterijen, domes, filters, tubes en meer onderhoudsproducten makkelijk en snel online te bestellen. 

  • Stel een vraag aan de audicien
    Service en ondersteuning zonder dat u de deur uit hoeft. Wanneer u een vraag heeft, of advies wil, staan onze audiciens ook telefonisch voor u klaar.  

Al onze maatregelen op een rij

Alleen op afspraak
Onze winkels zijn geopend, wel werken wij momenteel uitsluitend op afspraak. Dit betekent dat ook ons service-uur vervalt. De deur zit op slot, u wordt alleen binnengelaten wanneer u een afspraak heeft. Wanneer u een vraag heeft aan de audicien kunt u die stellen via de website of telefonisch. Heeft u onderhoudsproducten nodig? Deze kunt u bestellen via onze bestelpagina.

Verkouden of griep?
Indien u in verband met het Coronavirus niet naar uw afspraak wil of kan komen, kunt u dit doorgeven via ons contactformulier. Wanneer u hoest, niest, koorts of keelpijn heeft, willen wij u verzoeken om thuis te blijven en om uw afspraak te verzetten. Wanneer onze audiciens deze klachten hebben, blijven zij ook thuis. 

Extra maatregelen
Naast dat wij alleen op afspraak geopend zijn en geen service-uur aanbieden zijn er nog een aantal aanpassingen. Wij werken via de instructies van het RIVM en de overheid. Daarnaast volgen wij ook de Europese richtlijnen voor de hoorbranche. Wij nemen de volgende maatregelen:

 
  • We vragen u om alleen naar de winkel te komen.

  • U wordt gevraagd om uw handen te wassen en/of desinfecteren.

  • Hebben onze medewerkers milde verkoudheids- of griepklachten, dan blijven zij thuis.

  • We schudden geen handen.

  • We kunnen u helaas geen koffie of thee aanbieden.

  • U kunt tijdelijk alleen betalen met uw pinpas.

  • Wij voeren onze afspraken zoveel mogelijk uit met 1,5 meter afstand van elkaar. Wanneer we dichterbij moeten komen, dan maken wij gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen zoals mondkapjes*.

  • In de aanpaskamer desinfecteert zowel de audicien als u de handen en draagt u beiden een mondkapje* wanneer dit nodig is.

    *Wij gebruiken chirurgische mondkapjes, deze mondkapjes zijn niet schaars. We ontnemen hierdoor geen behandelmogelijkheden in de zorg. De mondkapjes voorkomen verspreiding van infectie van de drager richting een ander, daarom dragen zowel de klant als de audicien een mondkapje.
type="text/javascript">