Afbeelding van koppel en audicien voor scherm met audiogram

Ben je geïnteresseerd in een carrière bij Van Boxtel?

Bij Van Boxtel hoorwinkels draait het om mensen. Of je nu met onze directeur, de opleidingscoördinator of HR praat, het gaat over jouw ontwikkeling.

 

Bekijk vacatures

Van Boxtel hoorwinkels werkcultuur

Een hooroplossing is meer dan een innovatief product. Juist de persoonlijke aandacht maakt het verschil. We nemen de tijd en luisteren goed naar de vragen en wensen. We vinden het belangrijk dat iedereen ouder dan 55 jaarlijks zijn gehoor blijft testen. Onze drang naar innovatie bepaalt mede ons succes en DNA, net als onze sociale aanpak. We hebben onze groei te danken aan onze betrouwbare, deskundige, duidelijke en gastvrije benadering.

Voortdurend getraind in de laatste innovaties

Kwaliteit is ons uitgangspunt. Die kwaliteit begint bij onze werknemers. Als je bij ons in dienst treedt starten er bijvoorbeeld onboarding trainingen. Ook geven we voortdurend producttrainingen met de laatste innovaties. Daarnaast bieden we iedereen de kans om zijn punten te blijven behalen via talrijke externe events. Kortom onze medewerkers krijgen doorlopend een intern opleidings- en trainingsprogramma. Op deze manier kunnen we onze hoge service garanderen en de beste hoorzorg bieden.

Mike audicien coach

“Door de tijd te nemen en te luisteren, voelen mensen zich sneller op hun gemak en worden wensen duidelijk. Dit geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor collega’s. Daarom investeert Van Boxtel hoorwinkels tijd, aandacht en geld aan medewerkers in alle lagen van het bedrijf.”

Mike Heinsius, Triage audicien, coach & trainer
Audicien bij mij in de buurt
Afbeelding van koppel en audicien die gehoorapparaten demonstreert

Onze visie: We willen meer mensen beter laten horen

We geloven niet in snelle en kant-en-klare oplossingen. In plaats daarvan besteden we veel aandacht aan de specifieke behoeften van elke klant. We richten ons niet alleen op de oren van onze klanten, maar ook op hun wensen, behoeften en motivatie.

 

Vanaf de allereerste keer dat een klant belt of onze winkel bezoekt, bieden we deskundige zorg. We omarmen de nieuwste en beste technologie om het leven voor onze klanten makkelijker te maken. En we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen alles uit zijn gehoor haalt.