Blogs van medewerkers

Lees blogs van medewerkers over de werkwijze en de cultuur bij Van Boxtel hoorwinkels.

  • De stem van Van Boxtel

    22. oktober 2018

    Cindy van den Bos - Teamleider Contactcenter
    Het contact center neemt een unieke positie in binnen Van Boxtel. We hebben namelijk veelvuldig contact met onze klanten, maar staan ook in directe verbinding met alle winkels en het service kantoor. Mijn rol als teamleider van het contact center is minstens net zo uniek.

  • Het kan altijd nog beter

    6. juli 2018

    Mike Heinsius - Audicien, Coach & Trainer
    Ik zit alweer 19 jaar in het audiciensvak, en in al die jaren heb ik een hoop verandering meegemaakt.

  • Hoorzorg bestaat grotendeels uit aandacht

    6. juli 2018

    Serge Hageman - Audicien
    Als klanten voor het eerst bij mij de winkel inlopen, komen ze meestal wat onwennig binnen. Heel logisch, want een hoortoestel nemen is voor veel mensen een hele stap.

  • De toekomst van hoorzorg

    11. april 2018

    Rien van Gorkum - Business Development Manager
    Toen ik in 2005 bij Van Boxtel begon, zag de hoormarkt er over de hele linie anders uit. Het speelveld was anders en de techniek achter hoortoestellen was veel minder geavanceerd. Onze markt verandert snel en continu.

  • Opleiden en trainen is geen kwestie van kunstjes leren

    6. november 2017

    Mieke Jacobs - Opleidingscoördinator
    Wie mij een tijdje volgt of kent weet dat ik bij Van Boxtel hoorwinkels werk als trainer en trainingscoördinator. Dan weet je ook hoe belangrijk ik training vind voor de ontwikkeling van medewerkers én voor de ontwikkeling van een bedrijf.

  • Waarom Van Boxtel hoorwinkels en Orange Babies een logische combinatie is

    1. augustus 2017

    Frans Story - Voormalig directeur
    Wellicht vinden degene die Orange Babies en Van Boxtel hoorwinkels samen in één zin zien staan een vreemde combinatie. Ik niet. Als retailspeler in de hoorbranche zien wij ons MVO-beleid als één van de drie belangrijkste pijlers in onze bedrijfsvoering. Met dit beleid als uitgangspunt ben ik in de volle overtuiging dat we het verschil kunnen maken. Maatschappelijk verantwoord ondernemen zou wat mij betreft bij ieder bedrijf hoog op de agenda moeten staan.

van-boxtel-map-1920x555

Met 60 winkels
altijd een audicien in de buurt

Zoek een winkel